Prevencija esternaliziranih poremećaja u ponašanju

SEMINAR I

Teorija prevencijske znanosti
Trajanje seminara: 6 sati (4 sata teorijske elaboracije + 2 sata praktičnog rada)

Ciljna grupa:

  • Uposlenici PZ, osnovnih i srednjih škola, aktivisti NVO angažirani na polju prevencije poremećaja u ponašanju…

 

Teme seminara:

  • Konceptualizacija konstrukta poremećaja u ponašanju
  • Teorije prevencije,
  • Intervencijski spektar: kontinuum pristupa, rizika i programa…/li>
  • Recentni prevencijski koncepti: Pozitivni razvoj, Model razvojnih prednosti, Koncept otpornosti

 

Cilj seminara:

  • upoznavanje sa osnovnom terminologijom i teorijama prevencijske znanosti,
  • razumijevanje sadržaja prevencije poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja,
  • razumijevanje pretpostavki uspješnih prevencijskih djelovanja…

 

SEMINAR II

Preventivni programi
Trajanje seminara: 6 sati (4 sata teorijske elaboracije + 2 sata praktičnog rada)

Ciljna grupa:

  • Uposlenici PZ, osnovnih i srednjih škola, aktivisti NVO angažirani na polju prevencije poremećaja u ponašanju…

 

Teme seminara:

  • Prevencijske razine: univerzalna, selektivna i indicirana
  • Sadržaj znanstveno utemeljenih preventivnih programa,
  • Metodologija programiranje preventivnih programa
  • Model prevencije u zajednici (“Zajednice koje brinu”)

 

Cilj seminara:

  • Upoznavanje sa prevencijskim razinama
  • Usvajanje standarda izrade znanstveno utemeljenih prevencijskih programa
  • Implementacija i razvoj PP u zajednici

 

SEMINAR III

Epidemiologija i evaluacija
Trajanje seminara: 6 sati (4 sata teorijske elaboracije + 2 sata praktičnog rada)

Ciljna grupa:

  • Uposlenici PZ, osnovnih i srednjih škola, aktivisti NVO angažirani na polju prevencije poremećaja u ponašanju, drugi…

 

Teme seminara:

  • Epidemiologija poremećaja u ponašanju – značaj i sadržaj
  • Izračun stepena incidencije i prevalencije
  • Evaluacija preventivnih programa
  • Metodologija istraživanja u prevencijskoj znanosti

 

Cilj seminara:

  • Upoznavanje sa osnovama epidemiologije i njenog značaja za planiranje prevencijskih aktivnosti
  • Ovladavanje metodologijom temeljenja preventivnih aktivnosti na epidemiološkim podacima
  • Upoznavanje sa izvorima epidemioloških podataka
  • Upoznavanje sa evaluacijom preventivnih programa